Monday, February 21, 2011

MY BAD DAY :(

TERSANGAT LA MALU TODAY -.-

Hmm very bad day la ne hari . gara-gara terlupa salin quetions about LATIFF MOHIDIN only , kami kami sekalian di suruh injut ba d gelanggang basketball . omg -.- hairan yang teramat , dan pengajarannya saya haruslah rajinrajin buat nota yerr .

OHH yess .kerja rumah saya bertimbun timbun yerr . besok i got test lagi and i haven't read anything yet . mmg kau campin ba NELLY :D , kau pikir kau boleh honeymoon laekk matayy laa ne macam -.- . sudahlah lupa hantar fail kimia , mencari nahas seja tau ne hari . OHH god please laa :(

and and lama i x updates ne barang , menunggunya sama aku HAHA . saya rajin beFAcebook tapi malas beBlogging , tetapi saya mau buat juga . HMM di tanya pasal BF , aduhh -.- seringkali soalan tu muncul yerr , well buat masa ne I'M a SINGLE LADY :) memang best be a single lady but sometimes it was so boringgggg . nantinanti seja la mengkali di cari kan :) tidak jua ak kesakaian mau beBF skg HUHA .

aieee masa sudah tamat ne tau , saya mau sleep and have to study kalau tidak bertemu lagi dengan gelanggang basketball yang kiut tu auwww :') . 

goodbye !


No comments:

Post a Comment