Friday, March 11, 2011

LUAHAN HATI SAYA !

today is friday . 11th march 2011 [ yuii birthday ok ] dan saya kena rotan tadi HAHA . pasal apaa? pasal sampah dalam laci . eishh tidak paam saya , sampah dalam laci boleh menjejaskan P&P? nahh manakah dapat undang-undang sedemikian . ohh nonono . makin hari makin banyak undang-undang . pasal apaa? pasal telampau banyak cerewet @ banyak tebiat baa stagaa . tebiat? yess sejak kebelakangan ini , bahasa melayu saya teramat sangat "CANGGIH" HAHA. pasal apaa? ohh pasal Sir lai mengajar bahasa melayu di kelas . saya suka sangat *actually vice versa :). and kelas kami akan di rumbakkan. pasal apaa? pasal ada certain gegirl and boboy in class dapat 0 marks ok in add maths and also kimia. actually perkara tuu menjejaskan otak saya kerana saya harus belajar lagi time cuti ne kerana akan ada ujian sekali lagi bagi menentukan sepa masuk science sepa tidak . ohh shit . saya mau enjoy baa ! ehh tidak saya suka ini cara . sudah saya beli mahal2 itu buku buku biology kimia fizik segala baru mau ujian ujian lagi . aduyaii membari panas =.= sekali saya bagitau dady mamy tadi dalam kereta *time otw balik rumah dari school , sesampai sejaa dalam keta terus merungut okayy* dady menyampaikan ceramahnya . dia kata : "heii kenapa lagi begitu ba , sudah beli buku2 semua baru mau pindah2 . awal2 kenapa tidak urus . bikin susah , dea pikir snang mau cari duit . heiiiiyeerrr . buduh betul * p'kataan buduh di tekankan . kesimpulannya dady lebih beremosi compare to me :) . besalaa orang tua kann HAHA *bertuah punya anak AHAHA.sekarang mari kita ber-Touching2 ok. sepatutnya saya & my bigbro , meo meet up today tetapi disebabkan oleh masalah aturan masa tidak laa kami ber-Meet up ini hari . hmm sobz =.= lama sudah bh pula tidak ber-Meet up kamiurang :( .then supposely ini malam di mok jam7 tetapi oleh kerana amaran tsunami kaa gempa bumi di keluarkan maka dady bro tidak kasi bro keluar. tergendala lagii. haiyaa kami duadua agak kecewa tetapi saya cakap tedapala nanti ada masa lagi baru we meet up ok coz time sys jalan ne bro? dea cakap ok janji :) .nahh lega saya :) ohh cakap pasal i jalan? ohh yess i mau jalan this cuti :D ee happy bah pula saya ne HAHA mau jalan pegi mana? ohh nonono baby , secret ne tauu haha apa c siti nurhaliza cakap , biarla rahsia :D ! jeng3x .tertanya tanya kan? [padahal teda pun urang tertanya tanya] .tunggu seja nanti bila i ada update. sekiannn .


p/s : please jan kasi ketawa itu bahasa saya . saya tauu saya memang mahir :D trimass .

No comments:

Post a Comment